Garantii si Suport

Garantia de 2 ani:
Garantia de 1 an:

Service si suport pentru produsele aflate in garantie

Daca in perioada de garantie produsul dvs. se dovedeste a fi defect, centrul service Pro Medica il repara in conditii de garantie, fara costuri suplimentare pentru dvs.
Pentru aceasta trebuie sa urmati urmatoarea procedura:
Toate produsele care vor fi aduse/ trimise in service trebuie sa fie insotite de o explicatie a defectului, daca se cunoaste, si cauza.
Dupa ce evaluarea costului reparatiei va fi facuta acesta va fi adus la cunostita iar in urma acceptului dvs produsul va fi reparat.
In cazul in care nu acceptati costurile de reparare a produsului va trebui achitata taxa de constatatare, in confirmitate cu lista de preturi a centrului service Pro Medica.
Dupa ce produsul a fost reparat veti fi contactat pentru ridicarea acestuia sau va fi expediat catre dvs, dupa caz, in urma achitarii costurilor de reparatie
Piesele de schimb inlocuite in procesul de reparatie nu se inapoiaza clientului

Service si suport pentru produsele in post-garantie

Pentru aceasta trebuie sa urmati urmatoarea procedura:
Daca aveti un produs defect care nu indeplineste conditiile de garantie, centrul service Pro Medica il repara, in urma acceptarii de catre dvs a costurilor de reparatie.
Pentru aceasta trebuie sa urmati urmatoarea procedura:
Toate produsele care vor fi aduse/ trimise in service trebuie sa fie insotite de o explicatie a defectului, daca se cunoaste, si cauza.
Dupa ce evaluarea costului reparatiei va fi facuta acesta va fi adus la cunostita iar in urma acceptului dvs produsul va fi reparat.
In cazul in care nu acceptati costurile de reparare a produsului va trebui achitata taxa de constatatare, in confirmitate cu lista de preturi a centrului service Pro Medica.
Dupa ce produsul a fost reparat veti fi contactat pentru ridicarea acestuia sau va fi expediat catre dvs, dupa caz, in urma achitarii costurilor de reparatie
Piesele de schimb inlocuite in procesul de reparatie nu se inapoiaza clientului